Untitled-1 Untitled-2 Untitled-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТУАЛЬНО, СУЧАСНО, ОПТИМАЛЬНО

Сучасні гнучкі пакувальні матеріали

Нові пакувальні матеріали компанії «Авентин» – результат реалізації стратегічних програм розвитку. Інновації спрямовані на підвищення ефективності просування брендів і збільшення обсягів продажів упакованих продуктів. Розширення асортименту компанії відбувається в рамках всебічної модернізації підприємства.

Цілі, завдання та етапи модернізації

Кроки щодо здійснення планової модернізації всіх технологічних етапів дозволяють компанії «Авентін» покращувати весь ланцюжок проведення замовлень. «Ми чітко розуміємо, що, маючи відмінний відділ продажів з передовими сучасними рішеннями в сфері B2B, на всіх етапах виробництва і логістики, ми повинні бути впевнені в якісному результаті і звести всі ризики до можливого мінімуму», – пояснює цілі реорганізаційних процесів Ігор Іванов, директор з розвитку і маркетингу компанії «Авентін». Неухильно підвищуючи якість пакувальних матеріалів і послуг, компанія реалізувала такі ключові етапи модернізації:

  • побудована система контролю якості і реорганізована система виробництва з позицій підвищення рівня безпеки харчових продуктів. Закономірний результат таких зусиль – отримання сертифікатів FSSC 22000, ISO 9001, ISO 22000: 2005;
  • інстальовано нове обладнання: ламінатор, який працює на сольвентной і безсольвентної технології, від європейського виробника, який дозволяє виготовляти нові матеріали з технологією нанесення холодного клею, матового лаку, активно працювати в секторі ламінування алюмінієвої фольги та паперу;
  • розпочато монтаж 7-шарової екструзійної лінії від європейського виробника. Цей крок дозволить вивести на ринок нові бар’єрні матеріали з PA, EVOH, PP, соекструзионні плівки для реторт-упаковки. Ведуться розробки по виробництву покращених плівок для молочної промисловості, як з традиційною «гладкою» поверхнею, так і з ефектом «паперу». Зокрема, бар’єрні плівки компанії «Авентин» для молочної промисловості дозволяють збільшити терміни придатності розфасованого молока до 45 діб;
  • в зонах роботи екструзійних ліній була проведена ізоляція приміщення і виконано оснащення спеціальним кліматичним устаткуванням, що дозволило створити оптимальний мікроклімат виробничих приміщень і добитися високої якості вироблених плівок;
  • розширені можливості власної лабораторії за рахунок нового обладнання, що дозволяє здійснювати цілодобовий лабораторний контроль всіх необхідних параметрів, що випускаються, а також контролювати якісні характеристики на всіх технологічних етапах – від вхідної сировини до готової продукції;
  • впроваджена нова ERP-система, що дозволяє вести облік і здійснювати контроль у всіх критичних точках відповідно до діючої системою харчової безпеки. При такому рівні автоматизації управлінських процесів негативний вплив людського фактора зведено до мінімуму;
  • дизайнерське бюро оснащено новим програмно-апаратним комплексом для отримання цветопроб. Даний комплекс дозволяє відбитку максимально відповідати оригінал-макету;
  • проведено модернізацію обладнання та програмного забезпечення для виробництва цифрових флексоформ. Це дозволило освоїти виготовлення флексоформ за стандартом HDFlexo. Вдосконалені форми мають більш високою якістю і забезпечують більшу стабільність друку. Також ця технологія дозволяє забезпечити чудову стабільність процесу виготовлення форм;
  • покращена логістична структура: розроблено та впроваджено проект організації мобільних стелажних систем на складах і виробничих ділянках для збільшення корисного об’єму зберігання і оптимізації доступу до запасів;
  • впроваджені енергозберігаючі технології, зокрема – встановлений високотехнологічний, повністю автоматичний твердопаливний котел на пелетах, який дозволяє безперебійно забезпечувати теплом весь завод. Такі кроки компанія здійснює з метою забезпечення енергетичної безпеки, зменшення витрат, підвищення конкурентоспроможності та переходу на поновлювані джерела енергії;
  • укладені контракти на прямі поставки багатьох імпортних матеріалів. Робота з постійними постачальниками – це можливість повноцінного контролю якості і ритмічність поставок, також дає можливість накопичувати складські резерви, необхідні для безперебійності виробництва.

Ефективний маркетинг без додаткових витрат

Технічне і технологічне вдосконалення процесів виробництва, контролю якості та управління підприємством – це основа для розробки інноваційних матеріалів, які допомагають власникам брендів підвищити свою маркетингову ефективність. Важливо, що завдяки новим пакувальних матеріалів компанії «Авентин» власники брендів підвищують рівні продажів і збільшують цінність бренду практично без додаткових витрат. Наприклад, в сегменті гнучкої упаковки для молока і молочних продуктів компанія «Авентин» спільно з компанією «Данон» (Україна) вивели на ринок прозорі плівки для упаковки pouch-пакет (типу «подушка). Ці плівки за функціональними властивостями, фізико-механічними характеристиками, здатності переробки пакувальними лініями нічим не відрізняються від традиційних чорно-білих молочних плівок. І що важливо для замовника – практично не відрізняються і за собівартістю. Однак упаковка з прозорих плівок має оригінальний зовнішній вигляд, дозволяє кінцевому покупцеві розглянути продукт. За наявною у компанії інформації, продажу молока в такій упаковці помітно підвищилися. Таким чином, при практично рівній собівартості нових плівок в порівнянні з традиційними, при відсутності необхідності переналадок виробничого обладнання, тобто без особливих витрат, власник бренду отримав нове пакувальне рішення, що дозволяє підвищити рівень продажів продукту в тому сегменті, де діє досить жорстка конкуренція. Виведення продукту в новій упаковці – це приклад для інших компаній молочного ринку, які слідом лідеру теж починають цікавитися сучасними рішеннями.

«Ми намагаємося не слідувати трендам, а створюємо їх …

… Тому наша компанія не копіює вже наявні на ринку пакувальні рішення, а розробляє нові матеріали», – підкреслює аспекти інноваційної політики компанії Ігор Іванов. Зокрема, для пакування широкого спектру харчових продуктів рекомендуються до застосування плівки ТМ «Авентин Еко Пак». Ці матеріали візуально сприймаються і тактильно відчуваються як папір. Кожна серія цих плівок націлена на певну товарну категорію, може мати оригінальне оформлення, що дозволяє виділити продукцію певного бренду на торгових полицях. При цьому важливою конкурентною перевагою всієї серії плівок є їх цінова доступність. Наприклад, ТМ «Авентин Еко Пак» марки М практично не мають аналогів не тільки на внутрішньому, а й на європейському ринку. Цей матеріал може використовуватися для фасування морозива, сирків, сипучих продуктів та деяких продуктів, що порошать, наприклад, крохмалю, так як хороша зварюваність основного шару поліетилену забезпечує належну герметичність упаковки навіть при забрудненні продуктом. Адже для багатьох виробників деяких груп сипких і курних продуктів є проблемою підбір пакувального матеріалу, який би добре перероблявся пакувальними лініями, забезпечуючи належну герметичність зварних швів. Плівки ТМ «Авентин Еко Пак» марки С використовуються для традиційного пакування сирків, масла в «брикет». «Також наша компанія вивела на ринок кашированную фольгу власного виробництва, що дозволило зміцнити свої позиції в сегменті упаковки для масла, маргарину, морозива і дріжджів, – підкреслює Ігор Іванов. – Таким чином, реалізація програми модернізації дозволяє компанії «Авентин» формувати сучасну матеріально-технічну базу, що, в свою чергу, забезпечує можливість розробок і виведення на ринок інноваційних матеріалів ».

Ольга Бут